בעקבות התאונה הקשה: תושבי בנימין יקיימו מחאה בכביש 60

בנצי לייזרוביץ 2 Comment on בעקבות התאונה הקשה: תושבי בנימין יקיימו מחאה בכביש 60

לאחר מותו של מתן צינמן ז"ל בן ה-6, ראש מועצת בנימין יוביל הערב הפגנת מחאה בצמתים לאורך כביש 60 בדרישה לגיבוש מיידי של תכנית חירום לאכיפה לצד שיפור מיידי בתשתיות

צילום: הדס פרוש/פלאש90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הילד מתן צינמן ז"ל משבות רחל נהרג אתמול (רביעי) בתאונה בה היתה מעורבת נהגת פלסטינית שהשתוללה על הכביש, עקפה על קו הפרדה רצוף ופגעה חזיתית במכונית בה נסעה משפחת צינמן.

ביהודה ושומרון מתריעים זה זמן רב על חוסר האכיפה נגד הערבים. ודו"ח מכון המחקר של הכנסת שיצא לפני חודש הצביע על אזלת יד וכשלים חמורים באכיפה בכבישי האזור.

בעקבות זאת, תושבי בנימין ייצאו הערב בשעה 19:30 להפגנת מחאה בצמתים לאורך כביש 60. התושבים ימחו על ההפקרות ויקראו לממשלת ישראל לעצור את התפרעות הערבים בכבישים וכן להאיץ פיתוח של תשתיות הכבישים. ההפגנות תהיינה בצמתים: צומת מעבר מכמש (ככר), צומת גבעת אסף, צומת עפרה, צומת שילה, צומת מעלה לבונה צפון.

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ קורא לתושבים להצטרף: "אי אפשר לשתוק. התרענו, הזהרנו, דרשנו אכיפה אפקטיבית וברגע נגדעו חיים של ילד. אנו דורשים 'תכנית חירום לאכיפה' בכבישי יו"ש. על ראשי המשטרה, משרד המשפטים ומשרד הבטחון להתכנס עוד היום ולגבש 'תכנית חירום לאכיפה'. זאת לצד מענה מיידי להרחבה ופיתוח התשתיות אני אהיה הערב בצמתים".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    חבל שאני לא יכולה להיות שם. קצת להתנקם במדינה הזאת